2014. április 25., péntek

#8. Rész

Hello everybody ^_^

Meghoztam a következő részt :) Remélem tetszeni fog majd.
Úgy gondoltam, hogy hetente fogok részeket hozni, minden pénteken, vagy talán szerdán. 
Kérlek titeket, hogy kommentben a véleményeteket a részről írjátok le, hogy tudjam, hogy jó-e az, amit csinálok:)

Big hug: Eszti.x

#8. The big question

***Chrissy Szemszöge***
-.-.--.-.-1 hónap múlva-.-.--.-.-
Te jó ég! Már hét óra van?! Hogy? Hisz az előbb aludtam el…
Lassan másztam ki az agyból, és még az is 5 percbe került, hogy bemenjek a fürdőbe… Gyorsan- ahhoz képest, hogy még félálomban voltam- lezuhanyoztam, majd már kicsit ébrebben-a hideg víznek köszönet érte- összepakoltam a sulis cuccaimat.
Mielőtt elindultam, eszembe jutott, hogy felhívom Niallt. Nem szeretek egyedül menni a suliba…
- Szia! Jó reggelt!
- Szia Chrissy! Mit szeretnél?
- Arra gondoltam, hogy suli előtt, ha van elég időnk, beugorhatnánk a starbucksba. Benne vagy?
- Aha. A srácok is jöhetnek?
- Persze! Csak szólj nekik. Meg mond meg Zaynnek, hogy elég, ha befésüli a haját, és máris fél órával hamarabb kész lesz.- nevettem.
Ok. Akkor nemsokára a csarnokban. Ok?
- Persze! Szia!
- Szia, Chrissy!
Most már nem megyek egyedül suliba. Probléma megoldva.
Miután felöltöztem, leültem a gép elé, és beléptem a közösségi oldalaimra. Azóta, hogy ideértem Londonba, (majdnem 1 teljes hónapja) nem léptem fel ezekre az oldalakra. Az egyik ilyen oldalon 12 ismerősjelölésem volt. Ebből öten a srácok voltak, meg néhány új osztálytársam is bejelölt. Gyorsan visszaigazoltam őket, visszaírtam pár üzenetre, és ki is léptem. Egy másik ilyesmi jellegű oldalon 1000 új követőm volt, köztük –ismételten- a srácok is.
Tweeteket is kaptam tőlük

Én is tweeteltem nekik. Ekkor megcsörrent a telefonom. Niall hívott, hogy már várnak lent a csarnokban.


Gyorsan felkaptam a táskám, a laptopom és a mobilom, és elindultam a lift felé. A srácok már nagyon vártak.

Menet közben volt időnk, ezért beugrottunk az előbb említett boltba, ahol mindeki megvette a napi kajáját, majd a suli felé vettük az irányt. 

Bementünk az osztályba, majd leültem a helyemre, a legutolsó padsorba. Hirtelen Zayn termett mellettem, és megkérdezte, hogy lehet-e a padtársam, mert az osztályából 7 ember átjön a mi osztályunkba, és az egyik ő.

- Persze! Gyere csak!- mosolyogtam rá.
- Mázlista!- mondta Harry. Úgy látszik, őt is átpakolták az osztályomba.
- Tudom… - nyújtotta rá a nyelvét Zayn.
Becsengettek, és kezdetét vette az első óra. Mértan volt, szóval első dolgom volt lemenni alfába.(szerk. megjegyz. : α=agyhullám, nyugalom (elalvás előtti szakasz)
°Beep°°Beep°- jött egy SMSem, Niall volt a feladó:





Válaszoltam, majd lenémítottam a telefonom. Nincs szükségem arra, hogy a drága tanár elvegye tőlem.
- Hogy vagy?- kérdezte Zayn.
- Hát… Álmos vagyok, és…- mondtam.
- És? Van valami baj?
- Neem. Csak igazából…
- Chrissy. Nekem elmondhatod, ígérem hogy nem tudja meg senki tőlem- mosolygott rám.
- De még nem is ismerlek… Vagyis, elég sokat tudok rólatok, úgy mint a 1 direction tagjai, de ez azért mégsem olyan…
- Igaz… De ha el szeretnéd mondani, és meghallgatlak.
- Azt hiszem szerelmes…
- Tessék?
- Szerelmes vagyok, azt hiszem…
-Igen? De hát ez nagyon jó! Ki a szerencsés?
- Egy olyan srác, aki 1000%, hogy nem szerelmes belém…- ekkor kicsordult egy könnycsepp a szememből és Zayn megölelt.
Mondanom sem kell, hogy amint megölelt, pillangók ezreit éreztem a gyomromban… ugyanis ő az a bizonyos „Szerencsés” srác…
Zayn szemszöge
Szerelmes… De vajon kibe? Az lenne maga a tökéletesség, ha én lennél a vállaszottja.
- Semmi baj! Nyugodj meg… Biztosan ő is fülig beléd van zúgva.  mondtam, majd megöleltem.
- Mrs. West és Mr. Malik! Most, ha jól tudom, mértan óra van, és nem pedig szünet. - szólított meg Ms. Loreley.
- Persze, Mrs. Loreley! Bocsánat!- mondtam, majd egész órán csak csendben ültem és gondolkodtam.
Egész órán csak egy kérdésen kattogott az agyam:

Kibe lett szerelmes?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...