2014. május 10., szombat

#9. Rész

Sziasztok! :)
Bocsi az óriási késésért :/
Remélem azért megmaradtatok nekem :) Még egyszer bocsii :/

Ha tetszik, akkor kommenteljetek valamit :D
Jó olvasást!
Eszti.x
#9. He doesn’t Believe for Me

*** Niall szemszöge***

Ahogyan elküldtem az SMSt, már szinte rögtön megkaptam a választ rá.

<Szöveges üzenet>
<Chrissy>
<Nem én akartam bulizni>

Nem szeretek SMSezni, de most azért még írtam neki egyet.

<Elküldve>
Feladó: <saját>
Címzett: <Chrissy>
Üzenet: <Valóság:D>

- Kivel SMSezel?- kíváncsiskodott Lou barátom. Igen, őt is áthelyezték az osztályba, így már az egész One Direction ebbe az osztályba jár.
- Chrissyvel… Minek?- válaszoltam.
- Csak mert jó a kedvem…
- Te mit szívtál?- nevettem.
- Levegőt.- Lou nem érezte az iróniát.


- Na de Mr. Tomlinson! Ön is órán van… Attól, hogy ön csak most került át, minden szabály önre is érvényes…- figyelmeztette Lout Mrs. Loreley.
- Elnézést, tanárnő!
- Na de Mr. Tomlinson! Hogy képzeli ezt?! Mit gondol, ki maga?!- szekáltam egész órán Lout, amin jókat nevettünk, de persze csak úgy, hogy  Mrs. Loreley ne lássa meg.

Nem sokkal megszólalt a megváltást jelző csengő. Mindannyian a Chrissy és Zayn padjához mentünk, hogy megtudjuk, hogy mi volt az a dolog órán.
- Semmi. Csak Chrissy elmesélt nekem egy számára nem épp kellemes dolgot, és én meg megpróbáltam egy kicsit felvidítani. Mondjuk, nincs egy Horan-ölelésem, de azért a Malik-ölelést is jó, ugye Chrissy?-rebegtette meg Zayn a szempilláit, ami megmosolyogtatta Chrissyt.
- Hát… Fogjuk rá. Még gyakorold majd, hogy jobb legyen. – mondta Chrissy.
- Miért amúgy? Mit gondoltatok?- húzta fel a szemöldökét gyanakvóan Zayn.
- Semmire. Szeretnél beszélni róla?- kérdeztem Chrissytől.

* Chrissy szemszöge*

- Nem lenne gond, ha nem beszélnék róla? Később majd… talán. De most nem szeretnék róla beszélni.
- Dehogyis. Ha szeretnéd majd egyszer elmondani, akkor majd tudd, hogy mi mindig meghallgatunk, és mindig itt leszünk neked.- mondta Niall, és a skacok is hevesen bólogatni kezdtek. Magamra erőltettem egy álmosolyt, és próbáltam valami értelmes témát felhozni, hogy az elkövetkező tizenöt perc jó hangulatban teljen el.
Miután becsengettek, mindegyikük sorra megölelt, majd a helyükre mentek. Angol óra következett. Majd földrajz, tesi és kémia.

Suli után rögtön hazamentem, mert rengeteg tanulnivalóm volt. Igazából én nem vagyok stréber, de hogy itt tanulhassak, nem szabad elengednem magam. Most, hogy még barátokat is találtam, főleg nem. Holnap legalább három dolgozatot fogok írni, így amit muszáj, azt meg kell tanulnom. A srácokra mindig szakítok egy kis időt, de a délutánjaim többnyire tanulással telnek el.

Miután tanultam, -„felkészültem” a dolgozatokra és megcsináltam néhány írásbeli feladatot- felléptem az egyik közösségi portálra, ahol egy régi jó barátom szinte azonnal írt nekem.
-Szia. Mizu? :3
- Hali! Csak nem eszedbe jutottam?! :/
- Mi? Most mi a bajod? :o
- Mi a bajom? Nekem? Azt mondod, hogy a legjobb barátom vagy, de amióta eljöttem otthonról IDE, rám se írtál…
  Pedig ígértél valamit…
  Emlékszel még? :/
- Bocsánat… Csak azt hittem, hogy te azért nem keresel soha, mert elfoglalt vagy…
- Hát… igazából az is vagyok… :/
- Mizu? :v :D
- Hát… úgy sem hinnéd el… :3
- Na, mesélj… Csak nem bepasiztál?! :D
  Attól, hogy fiú vagyok, még elmondhatod nekem is az ilyen dolgaidat :3
- Dehogy is xD Még attól is jobb :v
- Naaa, mond már… Kíváncsivá tettél :v
- Manapság eléggé sok hírességgel találkozok itt :3
- Ezt nem értem :o
- Lett egy pár új barátom :D
- De kik? Kérek linket róluk :D
- Na meg mit nem? Moziba nem vigyelek?! :D
- Akkor neveket kérek :P
- Ok… szóval:
  Niall Horan, Harry Styles, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson ^_^
- Azok kik? o.O :o
- Te hülye vagy :3 Niall James HORAN, Harold Edward STYLES, Zain Jawadd MALIK, Liam James PAYNE és Louis William TOMLINSON ^_^
- Az a Niall? Meg Styles, meg Malik meg a többi?
- Az :3
- Azért ennyire ne nézz hülyének xD Ezt még én sem veszem be xD
- Tényleg nem hiszel nekem? L :/
- Ezt nem hiszem el…
- Ok… Azt hittem neked elmondhatom, de látom, téged ez nem nagyon érdekel… Köszi, hogy legjobb barátomként hiszel nekem…
Veled mizu?
- Semmi… Nagyon nehéz az egyetem :/
- Az gáz…
  Én lépek J
  Szia J
- Máris?
  Szia :3

Leráztam, mert nem bírtam már tovább… A legjobb barátom nem hisz nekem?! Milyen barát az ilyen?!

Gyorsan offlinera váltottam, majd még benéztem néhány oldalra, néhányra feltettem néhányra feltöltöttem néhány jól sikerült képet. Igen, a selfie itt elég menő dolog (:D)

Később Zayn tweetelt nekem:

„Találkozhatnánk @cchrissy? Beszélnünk kellene egy fontos dologról :3 Lemehetek?”

 Vajon mit akarhat? Ki tudja… Ő biztosan… Remélem (:D) Válaszoltam neki:

„Ok! Gyere @zainmalik:3 de neked am te ismered a telefont? Segítek :D Az egy műszaki cikk, amin lehet telefonálni, meg SMSt küldeni :D Legközelebb azt használd, ha közölni akarsz velem valamit xD  Siess :3”

Tizenöt perc múlva már a lift előtt álltam. Nem bírtam kivárni, hogy ideérjen, ezért elé siettem. Nem tudom miért, de amint megláttam, abban a pillanatban a nyakába borultam, és sírni kezdtem. Fogalmam sincs miért, de muszáj volt sírnom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...