2014. április 18., péntek

#7. Rész

Sziasztok!
Hogy tetszik az új blog design? Még nincs kész, de nekem nagyon tetszik :) Köszönet érte Melissának :*A következő részt 8 pipa után fogom hozni :)Kellemes Húsvéti Ünnepeket! :*
Esztixo

#7. Up all night

*Chrissy szemszöge*


Ha… Hát, igen, az a fránya ha…
Már majdnem elaludtam, mikor az 5 kedves barátom szó szerint berontott a szobámba, azzal a mondattal, hogy „ma nem aludhatsz, hiszen mégis csak születésnapod van”…
- Szóval… Akkor mit is akartok csinálni?- tettem fel első kérdésem.
- Hát… Ez kérdés?! Persze hogy bulizunk!- mondta nemes egyszerűséggel Harry.
- De hát 1. Már takarodó van, 2. mivel takarodó van, nem bulizhatunk… Ja, és említettem már hogy takarodó van?- kezdtem mondókámat.
- Van rá megoldás… Megyünk az 5. emeletre. – jelentette ki Liam.
- Attól, hogy egy emelettel feljebb leszünk, még ugyanúgy hangosak leszünk… És említettem már, hogy takarodó van?- kérdeztem.
- Erre is van megoldás!- kacsintott Niall - Ugyanis az 5. emelet hangszigetelt, és még mielőtt rákérdeznél, nincsenek fenn nevelők az 5. emeleten… Szóval irány a lift!- parancsoltak rám a maguk kedvességével a srácok.
- Oké-oké-oké…- ismételtem meg magam egy párszor.


- Itt lennénk… Üdv az 5. emeleten. - mondta Zayn.
- Csak hogy tudd, itt még egyetlen egy lány sem járt, szóval érezd magad megtisztelve- mondta Harry.
- Úgy is érzem magam!- mondtam, mire megölelt.
- Gyere Chrissy! Mint egyetlen normális lény ebben a társaságban, hadd mutassam meg neked a „próbafülkét”, ahol felveheted a dolgokat, amiket kikészítettünk neked- mondta Louis.
- Ne kergesd magad ilyen szép álmokba- veregette meg Lou vállát Zayn.
- Igenis, kapitány!- mondtam, és besétáltam az egyik gardróbba, ami valószínűleg a Niallé volt, mivel mindenhol supra cipők voltak bepakolva.
Amikor megláttam, hogy mit kell felvennem, nagyon megörültem. Egy szürke Minnie-egeres pizsama volt kikészítve, amit rögtön magamra is kaptam. Mintha rám öntötték volna… Bár nem tudom, egy pizsama mióta lehet ilyen tökéletesen jó rám…
- Kész vagyok!- mondtam, mikor kiléptem a folyosóra. A fiúk rögtön 5 csomagot nyomtak a kezembe, hogy osszam szét köztük, bár nem tudom miért nekem kellett ezt megtennem.
- Oké! –vontam meg a vállam, és mindegyiknek odaadtam egy csomagot.
Ember, azon vesztek össze, hogy ki melyik pizsamát vegye fel… Az eszem megáll… Ezek után mondja valaki azt, hogy ezek normálisak…
- Hogy ti milyen gyerekesek vagytok!- nevettem fel.
- Te sem panaszkodhatsz!- mondta Liam.
- Ezt pont te mondod?... Na jó, mit fogunk csinálni?- érdeklődtem.
És akkor elkezdték mondani az éjszakai programunkat:
*     Felelsz vagy mersz?
*     Karaokeparty
*     Mese eljátszás (ehhez kellett a pizsamaszétosztás, ami később kiderül majd)
- Pocok! Te kezded! Felelsz vagy mersz?- kérdezte Zayn.
- Felelek!- mivel én mindig hülye feladatokat kapok, ezért már egy ideje a mersz részét nem nagyon próbálom vállalni a játékban…
- Hát akkor… Mit is kérdezzek? Ümm… Szerelmes vagy?
- Jó kérdés… Öhm, azt hiszem, hogy igen… De még magam sem tudom…
- Oké… Most te pörgetsz!
Én Liamtől kérdeztem:
- Felelsz, vagy mersz?
- Hát, én úgy érzem, hogy most mernem kell.
- Ahogy gondolod. Feladat: Csináld meg a Harry kedvenc tánclépését!
- Oké… De Harry, ne haragudj meg, ha jobb leszek, mint te szoktál lenni…
Megcsinálta. Liam jobban megcsinálja a Harry-lépést (mi már csak így hívjuk), mint maga Harry. Szerintem kapni fog még ezért.
- Oh. Hogy mit mondjak erre, nem tudom… Ne hidd, hogy valaha is jobb leszel, mint én… Én a helyedben nem merném még egyszer megcsinálni ezt a lépést… persze, ha jót akarsz magadnak, akkor többet a nevét sem mondod ki, de legalább ne csináld ezt többször…- igen Harry, Liam jobb volt, mint te szoktál lenni. Ez ciki.
- Oh, valaki most féltékeny Liamre. Te szerinted is Harry?- kérdezett Niall
- Nem tudom kiről beszélsz…
Na, mondanom sem kell, hogy ettől a ponttól kezdve minden körben Liamnek a lépést kellett megcsinálnia, és már annyira nevetett mindenki, hogy nem kapott rendesen levegőt…
Kb. 1,5 órát játszottunk, majd következett a karaoke.
Zayn az Impossiblet énekelte, és 9179 pontot kapott a 10000-ből.
Harry a Demonst énekelte, és 9124 pontot kapott rá.
Én következtem. Az egyik régi kedvenc számomat, a Ready or Not?-ot énekeltem, amire 9226 pontot kaptam, ezzel győzelemre jutva.
Louis a Dear Darlin’-nal 9105 pontot szerzett, míg Liam a Roarral 9204 pontra tett szert.
Végül Niall elénekelte a Wreacking Ballt, amire, mint Lou, ő is 9105 pontot kapott.
Majd miután mindenki elénekelte a saját kedvencét, a Burn következett. Mondhatni, hogy mindenki első lett, mert csak 10-15 pont különbségek voltak, és mindegyikőnk 9000 pont felett teljesített.
Már olyan hajnali 3 lehetett, amikor abbahagytuk a karaoket.
Ja, és még ezután eljátszottunk 3-4 mesét. Kiderült, hogy ezért kellett a sok mesehősös pizsama.

Én voltam Minie-egér,
Zayn Mickey-egér,
Niall volt Donald kacsa,
Liam Superman lett,
Louis lett Chip mókus,
Harry pedig Dale mókus.

Kb. 5 óra lehetett, mikor a szobámba értem. Ahogyan lefeküdtem, el is aludtam.
Mikor felkeltem ...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Eszti!
    Szia :) Nagyon ügyesen írsz :) Tetszenek a posztjaid :) Már várom a folytatást :*
    Diana W.

    VálaszTörlés
  2. Szia Diana!

    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...