2014. április 6., vasárnap

#6. Rész

Sziasztok :)
Mivel kaphat 3 pipát az előző részhez, most hoztam egy újat. Remélem tetszeni fog :) A következő részt 5 pipa után hozom :))
xEszti

#6.It’s a beautiful day

Zayn szemszöge

Azt terveztük, hogy elvisszük Chrissyt a Hyde Parkba, egy szülinapi piknikre.
- Mindent a maga idejében, Pocok!
- Oké! Mikor indulunk?- kérdezte a szülinapos.
- Jól jártál, hogy nem magas sarkút vettél fel! - kacsintott- most már rendesen- Louis.
- Mi? Minek? De amúgy ez nem válasz a kérdésemre!- kezdett el vádaskodni Chrissy.
- Mert sétálni fogunk. És amikor szeretnél, akkor indulunk. Mikor szeretnél indulni? - kérdezte Niall, majd megölelte.
- De jó! Imádok sétálni! Induljuk mooost!- válaszolt Chrissy, majd tolni kezdett mindet az ajtó felé.
- Jó-jó… Tudunk mi magunktól is menni!
- Akkor siessetek!- mondta Chrissy.
 Könnyű neki, nem ő szervezkedett egész éjjel…

* Chrissy szemszöge*

Tudom, hogy hiperaktív vagyok, de már olyan régen éreztem ilyen jól magam.
Már vagy 20 perce gyalogolunk, de még mindig nem vagyunk ott… Nem mintha fáradt lennék… Említettem már hogy hiperaktív vagyok?
- Meddig fogunk még gyalogolni?
- Csak nem kifáradt a hiperaktív lány?- kérdezte játékosan Liam.
- Nem! Még véletlenül se! Hogy mersz ilyet feltételezni?- boxoltam bele a vállába- Csak éppen nem reggeliztem, és kilyukad a gyomrom!
- Nando’s?- kérdezte Niall.
- Nialler, drága! Elfelejtetted hogy hova megyünk, és hogy mit fogunk csinálni?- kérdezte Harry.
- Te mikor nem vagy éhes?- kérdeztük egyszerre, majd mindenkiből kitört a nevetés.
- Jól van, na’!
- Itt lennénk!- mondta Louis, majd a hátamra ugrott, és elestünk- Jújj, pocok! Jól vagy? Azt hitte, hogy erősebb vagy…
- Hát, rosszul hitted… De jól vagyok! Csak jó lenne, ha leszállnál rólam azért…- mondtam, és egy mozdulattal lelöktem magamról, mert már majdnem megfulladtam alatta.
- Pedig úgy nézel ki, mint aki jó kondiban van. - nevetett Liam, majd segített felállni- Boldog szülinapot!... sokadszorra is-nevetett.
- Sokadszorra is köszönöm!- öleltem meg mind az öt srácot.

- Mi lenne, ha készítenénk pár képet?- vetette fel az ötletét Niall.
- Hát, én benne vagyok!- mondta Lou, majd Harry és Liam is helyeslően bólogatni kezdtek.
- Chrissy, veled mi a helyzet?- kérdezte Zayn.
- Hát, én majd készítem rólatok a képeket, mivel nekem elég nagy tapasztalatom van fényképezés terén…- mondtam.
- Miért? Csak nem fényképész vagy?- tudakolta Lou.
- Hát… Van egy Nemzetközi első helyem, de nem valami nagy szám…- dicsekedtem egy kicsit…
- Csak?  Nem nagy szám?!
- Igazából az úgy volt, hogy volt egy fotópályázat, amire az egyik barátnőm benevezte az egyik képem, és ott azt megnyertem, meg a közönségdíjat is én kaptam. Aztán a suliban indítattak velem egy fotószakkört, amiért nem kellett bejárnom a műszakira, mivel akkor tartottam a szakkört. Ez így ment vagy fél évig. Aztán meg kaptam egy e-mailt egy nemzetközi cégtől, hogy indítottak egy nemzetközi versenyt, és a legjobb képért 500.000 dollárt fizetnek. Én először nem akartam jelentkezni, de a barátnőm ismét megtette helyettem… Aztán megcsináltunk vagy 230 képet, és egy egész éjszakán keresztül válogattuk őket, és kb. 9 óra válogatás után megtaláltuk a tökéletes képet, amit el is küldtünk. Aztán 1,5 hónap múlva kaptam egy e-mailt a cégtől újra, hogy a díjátadón meg kellene jelennem. Elmentem, és 500.000 dollárral jöttem haza, plusz a képem lett a cég új logójának a háttere.
- Congrats! Ügyes vagy!
- Köszönöm!
- De ugye tudod, hogy nem menekülsz, és velünk is kell képet csinálnod közösen?- kérdezte Zayn.
- Ki nem hagynám!- nevettem fel.
- Hát… Egy ilyen lehetőséget senki nem hagyna ki… Ilyesfajta sztárokkal,- a sztárokkalt valami franciás kiejtéssel sztáhokkalnak ejtette ki- mint mi, mindenki akar képet- kezdett el hencegni Harry.
- Azért ennyire ne éld bele magad… Ismerek több olyan lányt is, aki csak a nevetek hallatán elhányná magát…- veregettem meg Harry vállát.
- Ilyet ne is mondj… Tudjuk mi ezt nagyon jól… Nem mindenki szereti a zenénket, de mi nagyon örülünk, hogy sokat szeretnek minket, és a directionerek is mindig támogatnak minket- mondta Liam.
- Keviiin!- kezdett el ordibálni Lou.
- Hol?- kérdezte szinte egyszerre mindenki.
- Mindenhol…,  Kevinek mindenhol…- mondta Lou.
- És amúgy mi van Kevinnel?- kérdeztem.
- Híressé tettem, fejébe szállt a hírnév, és elhagyott. Elment az új barátaival- szipogott Lou, játszotta a sértődöttet.
- Sajnálom…
- Én is… Pedig milyen jó élete volt velem…
- Borzasztó…- játszottam a meghatódottat.

Miután készítettünk pár képet, amiket persze a skacok rögtön feltöltöttek közösségi oldalakra (persze, amin én is rajta voltam, olyat nem tettek fel, kérésemet teljesítve), lassan hazaindultunk.
Annyira jó volt ez a nap is, ilyen szépnek még soha nem láttam a természetet. Bárcsak mindig ilyen jó kedvem lenne, mint ma volt…
Még hazafelé úton beugrottunk a mekibe, ahol megvacsiztunk.

Miután hazaértünk, és megköszöntem ezt a szép napot, megrohamoztam a fürdőszobát, és már este 10-kor aludtam volna, ha…

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon ügyesen írsz... Csak így tovább :) Már várom a folytatást :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ^_^ Nemsokára felteszem a 7. részt is :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...