2014. április 6., vasárnap

#5. Rész

Sziasztok <3

Hogy vagytok? Mivel nem nagyon kapok visszajelzéseket a részekről,ezért úgy döntöttem, hogy a következő részt csak 2-3 komi után fogom hozni...Jó olvasást :)

xEszti :)

#5. New friends, new life ∞


*Chrissy szemszöge*

Mikor visszaértem a pohár vízzel, majdnem elájultam. A születésnapom! Teljesen kiment a fejemből… pedig, hát ez a 18. Mennyire hülye vagyok! Mikor a boxunkhoz értem, a fiúk elénekeltem nekem egy szülinapi dalt, majd sorra felköszöntöttek. Annyira kedves volt tőlük.
Gyönyörű ajándékokat kaptam:
Liamtől egy masni alakú ezüst-gyűrűt;
Harrytől egy virágos magas sarkút;
Louistól egy hatalmas mackót;
Nialltől egy mp3 lejátszót…
De a legmeglepőbb a Zayn ajándéka volt: egy kék kisestélyi, hozzá illő cipővel.
- Oh, nagyon köszönöm! Annyira aranyosak vagytok!- hebegtem-habogtam, mivel egy összetett értelmes mondatot biztos nem tudtam kimondani, annyira meghatódtam. Nem sírtam, csak nagyon ól esett tőlük ez a meglepetés…
- Nagyöleléééééés! - kiáltotta el magát Louis, majd mind az öt srác körbevett és még a szuszt is kipréselték volna belőlem, ha ki nem bújok szorításuk alól.
Köszönök mindent!- ismételgettem nekik kb. 2 percenként
- Első találkozásnak nem is rossz, sőt… Még kaja is van, így ez rossz nem is lehetett volna-nevetett Liam.
- Én azt hittem, hogy csak Niall éhes mindig!- nevettem
- És ez így van! Liam! Te nem veheted el tőlem ezt a kiérdemelt pozíciómat!- kezdett színészkedni Niall.
- Sorry, öcsi! Többet nem fordul elő, hogy éhesnek nyilatkozom magam!- emelte védekező pozícióba a kezét Liam - De azért azt meg kell hagyni, hogy ez ismét egy értelmes mondat volt részemről…
- Én mindig azt gondoltam, hogy te normális vagy…- nevettem.
- Az is vagyok… Legalábbis köztük-mutatott a srácokra Liam – biztosan.
Az utolsó mondatán már mindenki nevetett. De hogy miért? Ez számomra egy rejtély, és ha jól tudom, számukra is az marad…
Miután betermeltük a tortám-ami hozzá teszem nemcsak finom volt, hanem gyönyörű is- lassan hazaindultunk.
Kiderült, hogy a srácok is a kollégiumban laknak, - kivéve, mikor a Direction-házban alszanak- csak ők az 5. emeleten.
Mikor az emeletemre értünk, beinvitáltam mind az 5 srácot a szobámba, majd még egy kicsit beszélgettünk. Olyan 3 óra lehetett mikor elhúztak, és én végre aludhattam. Bebújtam a pizsamámba, és másodperceken belül a saját álomvilágomba kerültem.
Reggel frissen ébredtem, de mikor felültem az ágyamon, eléggé nagy meglepetésben volt részem:
A szobám fel lett díszítve, és mindenhol - a földön és a padlón is- lufik voltak, és „Happy B-day Chrissy!” feliratok függtek. Nagyon boldog voltam, hogy ennyire jó szülinapot kerekítettek nekem.
Az ágyam mellett egy üzenet volt:

Ránéztem a telefonom kijelzőjére, ami 8: 17-et mutatott. Tehát még van időm - nyugtáztam magamban. Tanakodni kezdtem, hogy mit is kellene felvennem, mivel a fiúk azt írták, hogy meleg van, szóval egy rövid farmernaci és egy bézs póló mellett döntöttem. Ahogy azonban kiléptem a szobámból, megcsapott a hideg levegő, így beszaladtam egy felsőért. Egy piros kötött felső került először a kezem közé, ami megtetszett, így azt választottam.

10 óra előtt 15 perccel már lenn voltam, így még készülődés közben találtam őket.
- Sziasztok!- köszöntem.
- Sziaaa!- ordítottak egyszerre- Boldog szülinapot Pocok!
- Ki az a Pocok?- kérdeztem, mintha nem tudtam volna, hogy új becenevet kaptam.
- Hát te!- mondta Niall.
- Új élet, új becenév!- kacsintott rám Harry.
- Hát, köszönöm!- válaszoltam nekik.
- Tiszta jó a felsőd!- mondta Lou - Nem, adod nekem?- kérdezte, miközben próbált kacsintani, de nem sikerült neki.
- Köszi! - mondtam- Sorry, de ez csak nekem áll jól!- mondtam, mire mindenki nevetni kezdett.
- Honnan tudod?- kérdezte Lou.
- Kevin megsúgta!
- Te találkoztál Kevinnel? Hol?
- A múlt nap jött, hogy segítsek neki egy kis sütit sütni.
- Te is áruló vagy!- szipogott Lou, persze mindenki tudta, hogy csak színészkedik. Ha ő színészkedik, - bár ő nem igazán tud, max mikor Harryvel játsszák a szerelmeseket - akkor én is bevetem a színészi képességeimet.
- Tudod, Lou, azt mondta Kevin, hogy soha nem menne vissza hozzád, mert te egy igazi, vérbeli áruló vagy… Azt is mondta, hogy ezekért,- mutattam a többi fiúra-, ott hagytad, és hogy soha nem akar viszont látni - hát ez jól sikerült.
- Ok! Akkor… szia Chrissy… Jó volt megismerni…- mondta, majd elindult az ajtó felé.
Ezt nem hiszem el… Mekkora színész tehetség rejtőzik bennem. De most komolyan… Elhitte, hogy… Ááá, Lou nem lehet ennyire hülye…
- Lou, várj már… Hallod?- futottam utána, majd megragadtam a csuklóját- Az előbb csak húztam az agyad… Veled már hülyülni sem lehet?!??!?
- Úgy látszik, nem csak te vagy jó színész!- mondta, és megölelt- Látod, én is tudok színészkedni…
- Menjünk vissza!- mondtam.
- Ok!


- Na, mi a meglepetés? Hova megyünk? Mit fogunk csinálni?- és még megannyi kérdés zúdult rájuk a „kérdéssorozatomban”…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...